06 33 26 09 53 Woldjerspoorweg 5a, 9723 ER Groningen
Nieuwjaarstoespraak 2023

Zondag 8 januari

Hallo allemaal! Leuk en gezellig dat jullie er allemaal zijn. Allereerst de beste wensen en veel voetbalplezier in 2023!

De eerste fysieke nieuwjaarsreceptie in 3 jaar tijd en wat zijn wij trots als bestuur dat wij deze jaren goed zijn doorgekomen. Dat hebben we met ons allen gedaan. Denk hierbij aan leden vrijwilligers sponsoren en het MFC (multifunctioneel centrum). Bedankt daarvoor.

Wij als bestuur willen jullie graag een aantal dingen vertellen wat er het laatste jaar allemaal is gebeurd en wat er speelt binnen onze club.

Kunstgrasveld(en)

Allereerst zijn wij hartstikke blij met ons nieuwe hoofd veld. In samenwerking met de gemeente is er in coronatijd een prachtig mooi veld gerealiseerd. Zoals het nu lijkt wordt er in 2024 nog een kunstgrasveld aangelegd op een stuk van de huidge ijsbaan. Op deze manier kunnen we als vereniging meer doorgroeien naar een gezellige grote dorpsclub.

Kampioen

Afgelopen seizoen heeft ons 1e elftal een uitstekende prestatie geleverd. Ze hebben het kampioenschap in de 4e klasse behaald. Op deze manier is het voor het eerst in de geschiedenis dat ons 1e elftal uit mag komen in de 3e klasse. Namens het bestuur  nogmaals gefeliciteerd!

Ook dit seizoen doet ons 1e elftal het uitstekend, de 1e competitie helft werd afgesloten met een keurige 2 plek. Onze hoofdtrainer Siebrand Solinger staat al voor zijn 3e jaar voor de groep. Wij als vereniging zijn uitermate tevreden over deze samenwerking en dat heeft geresulteerd in een contractverlening voor nog eens 1 jaar.

Groeiende club

Zoals iedereen eigenlijk wel weet zijn we als club enorm aan het groeien,  zowel bij de jeugd als bij de senioren. We hebben op dit moment 5 senioren teams op de zondag, 1 zaalteam, een 35+ en een 45+ team. Ook op de zaterdag zijn we met seniorenvoetbal actief.

Bij de jeugd zijn we ook enorm gegroeid. Op dit moment hebben we 23 teams! Ook het meidenvoetbal binnen onze club heeft een enorme boost gekregen. We hebben een MO11 , MO12 en een MO17. Daar zijn we als club enorm trots op.

Binnen onze jeugdafdeling zijn er dit jaar ook een aantal kampioenschappen behaald. Namens het bestuur wil ik iedereen feliciteren met deze prestatie!

Sponsorcommissie

De sponsorcommissie heeft ook in korte tijd een hoop werk verricht. Wij willen u ook graag voorstellen aan de nieuwe voorzitter van de sponsorcommissie Guido Seubers. Guido heeft de sponsorcommissie  weer nieuw leven ingeblazen, samen met Emil Buring, Marten Hoeboer en op de achtergrond Bert en Edwin Greven.

Dit heeft geresulteerd in een hoofdveld vol reclameborden. We zijn zelfs al begonnen met een 2e ring. Wij als bestuur zijn er enorm blij mee dat de sponsorcommissie weer op volle toeren draait.